Sezóna 2013/14 - očami trénera.

15.06.2014 19:11

Rozhovor s trénerom Petrom Demianom.

 Skončila sa sezóna, v ktorej si s babami pôsobil v podstate v troch súťažiach. Okrem oficiálnej žiackej aj v celoslovenskej starších žiačok a dodatkovej st.žiačok a kadetiek. Bolo to náročné?

    "Už na minuloročných MSR som aj s rodičmi začal uvažovať nad tým, že ak chceme napredovať mali by sme sa pihlásiť do súťaže k 99-tkam. V tejto súťaži sme mali možnosť hrať s kvalitnými družstvami a brali sme to aj ako prípravu na nasledujúcu sezónu. V týchto zápasoch sme síce ťahali za kratší koniec, ale nazbierali sme veľmi veľa skúseností, ktoré bolo vidieť v našej súťaži, kde sme prehrali iba 3 zápasy a aj to so Zvolenom, ktorý hral mimo súťaž. Dodatková súťaž STŽ/K bola len nadstavba, aby sme nevyšli zo zápasového tempa.

Náročné to bolo nielen pre mňa, ale hlavne pre baby, ktoré v sezóne 2013/14 odohrali 56 súťažných zápasov. Poďakovanie patrí rodičom, ktorí obetovali všetok voľný čas dievčatám."

 

Ako to vidíš s odstupom času, malo to svoj význam ?

    "Ako som už povedal, nazbierali sme množstvo skúseností, ktoré v nasledujúcej sezóne len zúročíme."

 

Čo Ťa ako ténera najviac potešilo a naopak sklamalo v tejto sezóne ?

    "Potešilo ma viac vecí. Samozrejme obhajoba 3.miesta na MSR, to že sme videli, že aj s Košicami sa dá hrať vyrovnaný zápas, že Nitra sa dá s prehľadom poraziť. Najviac ma však teší, že dievčatá sa chcú neustále zlepšovať, a že sú výborný kolektív.

 Keď to mám zhodnotiť, tak v tejto sezóne nám to fungovalo ako v dobre zabehnutej firme.

 Sklamanie? - no comment, všetci asi vieme koho a čoho sa to týka."

 

 S babami ste už štyri roky tretím najlepším teamom na Slovensku vo svojej vekovej kategórii. Tento rok bolo asi najbližšie k druhému miestu na MSR. Mrzí Ťa, že sa to nepodarilo ?

    "Nemôžem povedať, že ma to nemrzí. No posledný zápas sezóny nám nevyšiel. S družstvom, ktoré skončilo druhé sme vyhrali a zo štvrtým prehrali. Ako sa hovorí každý zápas je iný a v tomto poslednom sme boužiaľ nehrali dobre a keď k tomu prirátam zranenie Kiky, tak som rád, že sme obhájili tretie miesto."

 Aké sú plány na novú sezónu 2014/15, v ktorej budeme pôsobiť v celoslovenskej súťaži starších žiačok ?

    "O plánoch sa ešte hovoriť nedá. Momentálne sme začali s prípravou na novú sezónu. Naberieme trošku sily a vylepšíme činnosti, ktoré nám nejdu. Keď sa stretneme po zaslúženom oddychu v auguste, potom si dáme cieľ na novú sezónu."